Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 28 kwietnia 2020

"Kości zostały rzucone" - kwiecień

Za chwilę koniec miesiąca więc pora wywiązać się ze zobowiązań.
Dziś pokażę Wam karteczkę, którą zrobiłam w zabawie u Ani  prowadzącej bloga Kreatywna Jacewiczówka
Rzut kośćmi 
wskazał, że motywem jest motyl.
A oto moja karteczka 
przygotowana dla jednej z koleżanek - nie wiem tylko kiedy ją dostanie - mam nadzieję, że jej się spodoba.

Została mi jeszcze jedna zabawa na ten miesiąc - zupełnie nie mam weny do pisania.

9 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :-)
    Brak weny do pisania też mnie dopada :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka:) Piękne połączenie Ci wyszłO:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu jest świetnie , ten wykrojnik jest mega !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu bardzo elegancką interpretacja .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna karteczka i fajnie wyglądają te perełki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. super karteczka :) uwielbiam azurki w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na wylosowanego motylka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...