Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 9 stycznia 2021

Jeszcze raz SAL z M. Brovko

 Wracam jeszcze do zakończonej w grudniu zabawy na portalu Świry Rękodzieła 

Otóż okazało się, że jedna ze sponsorek nagród - Teresa Macek - postanowiła nagrodzić mnie za udział w zabawie. Wczoraj dotarł do mnie "skromny" - jak napisała ofiarodawczyni - upominek. Zobaczcie sami:
po zdjęciu opakowania ukazało mi się takie pudło 
otwarłam 
i wyjmowałam kolejno:
lniany woreczek z nitkami w środku 
zestaw do haftu firmy Dimensions 
zestaw do haftu płaskiego(tak mi się wydaje) z tamborkiem 
pod materiałem ukryła się mała rameczka
czekoladownik z mikołajową czekoladą
różne kanwy i mulinki 
bloczek papierów  scrapowych 
malowany obrazek 
i kwiaty z bliska 
na samym spodzie pudła znalazłam jeszcze 
po rozpakowaniu zobaczyłam książkę z wzorami do haftu krzyżykowego 
oraz pergaminowe karteczkę z miłymi słowami od Teresy 
dopiero na zdjęciu zobaczyłam, że odkleiły się dwie półperełki 
- znalazłam je i dokleiłam
i zakładkę do książki 
Teresie jeszcze raz serdecznie dziękuję, a przydasie z pewnością znajdą swoje zastosowanie.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję Elu wygranej i cudne prezentu od Tereski. Obdarowała Cię iście po królewsku !!. Świetne prezenty, zwłaszcza ta książka z wzorami do haftu wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Cię obdarowała Tereska. Gratuluję ☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Cię Tereska obdarowała, gratuluję Ci Eluniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent, gratuluję Elu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przydasie, a jak widzę książkę ze słowem Victorian to od razu mam gęsią skórkę i pałam zazdrością ;) Gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zostałaś obdarowana! Gratuluję!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu, Tereska wspaniale Cię obdarowała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe prezenty,gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...