Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 12 stycznia 2021

Kalendarz adwentowy - zadanie 1

Zapisałam się u splocika na zabawę polegającą na stworzeniu kalendarza adwentowego 

tu klik znajdziecie zasady zabawy - można jeszcze dołączyć.
Co miesiąc organizatorka poda nam kilka motywów, które muszą znaleźć się na pojemniczkach z niespodziankami.
Oto wytyczne w zadaniu nr 1
Bałwanek i numer 13
Renifer i numer 16
Skarpetka i numer 14
Zdecydowałam, że jeśli tylko znajdę małe wzorki to elementy będą haftowane i tak powstały pierwsze hafciki:
bałwanek 
reniferek 
skarpetka 
I wszystkie trzy razem 
Wykorzystałam wzorki, które kiedyś haftowałam w zabawie bombkowej u raeszki.
Nie wiem z jakich pojemniczków będzie się składał mój kalendarz, ale na podjęcie decyzji mam jeszcze trochę czasu.

14 komentarzy:

  1. Też haftowałam bombki u Raeszki i te fajne wzorki są mi znane. :)
    Zobaczysz, jakie ja wybrałam. :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Cieszę się, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafciki wybrałaś, malutkie wesołe i kolorowe:) Znalazłaś całkiem inne niż moje:) Ja już nie mogę się doczekać kolejnych:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zimowe hafciki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu, extra motywy! Coraz bardziej intryguje mnie ten kalendarz :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Elu kolejny haftowany kalendarz i całkiem inne wzorki . Bardzo fajne zresztą. Fajna zabawa się zapowiada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, tak mi się te wzorki wydały jakieś znajome :).

    Super :).

    OdpowiedzUsuń
  7. To piękne hafciki i pięknie będą wyglądać na kalendarzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, poznaję reniferka od Igiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pamietam te hafciki i skarpetka wcale nie była taka mini, no ale mimo wszystko wciąż jest mała 🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...