Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 29 stycznia 2021

Kartkowanie w styczniu

Miesiąc dobiega końca, a ja jeszcze mam do pokazania Wam karteczki, które zrobiłam na zabawy u dziewczyn. Najpierw banerki zabaw 

Pierwsza zabawa u Ani - tu zasady
W tym roku robimy kartki wg mapek + dodatkowy element i kolor.
Na styczeń wytyczne są takie 
Postanowiłam sobie, że jeśli tylko dam radę to w każdym miesiącu zrobię kartki do obu mapek. A oto moje karteczki:
mapka 1 - jest też czarny i kropki 
mapka 2 - czarny i kropki
najpierw powstał taki maleńki hafcik 
a potem kartka 
i kolaż dla Ani 
Kolejny już rok biorę również udział w zabawie u Kasi - tu zasady
Wyhaftowałam taki wzorek 
a tak wygląda karteczka 
W dalszym ciągu bawię się z Małgosią i ponownie sięgnęłam po wzór Moniki Blezień - Igiełki-MB - można go kupić w jej sklepie 
zapomniałam zrobić zdjęcie samego haftu
Na koniec nowa zabawa u Ani - nosi nazwę "Kreatywnie zaszukani" i polega na tym, że Ania podaje nam miejsce, w którym powinnyśmy szukać inspiracji do wykonania pracy.
W tym miesiącu jest to kosz na śmieci a ja znalazłam w nim różne ścinki papierów 
Ze ścinków powstała baza kartki 
a potem na kartkę trafił kolejny wzorek Igiełki-MB - również do kupienia w jej sklepie 
To już koniec zabaw kartkowych w tym miesiącu - idę teraz karmić żaby :)

12 komentarzy:

  1. Eluniu prześliczne kartki szczególnie ta z kotkiem.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, ale fajowa ta z czarnym kocurkiem i czerwonym kropeczkowym tłem. Świetny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu cudne tw Twoje wszystkie kartki, Hafciki rewelacja, lubie te wzorki od Moniki bo one się praktycznie wyszywają same .Dziękuję Ci bardzo za udział w mojej zabwie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, świetne karteczki stworzyłaś. Ta z kiciusiem jest moją faworytką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki :-) Kocia naj naj :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki! podziwiam hafty, ale i ta z wykorzystaniem ścinków zachwyca:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale produkcja! Co jedna to piękniejsza! Bardzo pomysłowa ta ścinkowa kartka👍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana..wspaniale zinterpretowałaś wszystkie tematy w zabawach :)
    Każda z nich jest oryginalna i pięknie wykonana .
    Prawdziwa fabryczka produkcyjna z ciebie ;)
    Ogromnie się cieszę, że nadal się ze mną bawisz w choince!
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z małych hafcików powstają piękne karteczki, chociaż ten na wielkanocnej jest dosyć spory :), pozdrawiam i zabieram karteczkę do galerii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś świetny pomysł! Kto by pomyślał, że haft tak fajnie zaprezentuje się w zwykłych ścinkach! Super :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...