Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 14 stycznia 2021

Znowu się chwalę

 Biorę udział w zabawie organizowanej przez Ewę gdzie uczymy się robić kartki przestrzenne. Po ostatnim wyzwaniu ubiegłego roku Ewa postanowiła nagrodzić mnie "skromną nagrodą" (jak sama napisała) za udział w zabawie. Właśnie przesyłka dotarła do mnie i same zobaczcie jaki "drobiazg" dostałam:
całość 
mnóstwo małych i dużych papierów 
półperełki, cekiny, wstążki, zawieszki, tekturki, ozdobne taśmy samoprzylepne 
wspaniałe stempelki perfekcyjnie pokolorowane przez Ewę 
zakładka do książki 
i karteczka z życzeniami na nowy rok (kształt z ostatniego wyzwania) 
Najbardziej ucieszyły mnie stempelki, bo ja nie potrafię kolorować (rysować też nie). Wszystkie przydasie postaram się wykorzystać jak najlepiej.
Ewie jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję :)

10 komentarzy:

  1. Ja perfekcyjnie nie maluję, ale cieszę się, że Ci się podobają. Nie wiedziałam czy stempelki Cię ucieszą i taka zbieranina na różne okazje została skompletowana. Pozdrawiam serdecznie😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu tylko pozazdrościć , świetny prezent. Tych stempelków trochę zazdroszczę. Ale i zakładka bardzo mi się spodobała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale nie taka skromna ta nagroda,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale prześliczna nagroda! Zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zostałaś obdarowana!
    Gratuluje nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iście królewski podarunek. Gratulacje! Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś super niespodziankę :).

    Też zachwyciły mnie stempelki. Zakładka jest superowa :).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...