Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 5 stycznia 2021

"Abecadło z igły spadło" - wzór 6

 To już koniec zabawy 

którą prowadziła Ania na swoim blogu, a autorką wszystkich wzorów była Ola .
Ostatni tekst do wyszycia:
"Dzień dobry i nie waż się mi go zepsuć"
i mój haft 
kanwa Aida 16 ct, kolor biały,
mulina Anchor 1206 i żółta bez numeru
A tu wszystkie hafty jakie powstały w czasie zabawy 
Teraz muszę się zastanowić jak je oprawić.
Ani i Oli dziękuję za cały rok świetnej zabawy, bo wzorki wyszywało mi się bardzo dobrze.

8 komentarzy:

  1. Elu jestem nim zachwycona. Ta cieniowana mulina wyszła na nim genialni. Zresztą wszystkie Twoje hafty są rewelacyjne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne hafty, takie mega pozytywne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie ☺️Brawo dla Ciebie. Czekam na oprawę ☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie Twoje napisy <3
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafty! Cieniowana mulina daje świetny efekt!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. owocny rok u ciebie,wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten ostatni haft. Ale w ogóle cała seria haftowanych tekstów robi wrażenie i pozytywnie nastraja :)
    Wspaniałości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...