Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 31 stycznia 2021

Słodki SAL_8 i 9

 Tak jak planowałam udało mi się wyhaftować ostatnie dwie babeczki w zabawie u Kasi 

Oto babeczka numer 8 
i numer 9 
Teraz pozostało mi tylko je oprawić - mam nadzieję, że do świąt zdążę :)
Kasi dziękuję za możliwość wyhaftowania tych słodyczy :)

Przez ostatnie dwa tygodnie jeździłam na rehabilitację więc na zakończenie zabiegów dla fizjoterapeutki zrobiłam taki czekoladownik 
Wykorzystałam na nim Hortensję - śliczny stempelek, który dostałam od Ewy - tu się chwaliłam.

13 komentarzy:

  1. Gratuluję ukończenia zabawy:) Czekoladownik super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu te babeczki świąteczne są urocze, będą rewelacyjnie wyglądać na kartkach. A czekoladownik marzenie, stempelki Ewy są genialne. Myślę, że to rewelacyjny sposób na podziękowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i smakowicie prezentują się te babeczki, Elu. I jaki wspaniały czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  4. babeczki sa bardzo smakowite a czekoladownik zapewne sprawił przyjemność pani od masaży

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki genialne :-) A czekoladownik to fantastyczny pmysł na podziękowanie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki są super ale piernikowa, to moja faworytka :).

    Czekoladownik jest śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne babeczki wyszyłaś, a ta z choinką podoba mi się bardzo. Czekoladownik jest ekstra! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczki jak zwykle słodkie! Śliczny czekoladownik.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace- babeczki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu, babeczki wyglądają superowo. Gratuluję Ci ukończenia haftu. Obie u mnie jeszcze czekają na wyhaftowanie, ale może uda mi się to zrobić w tym miesiącu. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie gratuluję wytrwałości Elu:)
    Babeczki prezentują się prześlicznie i naprawdę wybitnie smacznie:)
    Aż ślinka leci na ich widok.
    Czekoladownik również uroczy i w pięknych kolorach:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie pyszniutkie babeczki🤩Pięknie wkomponowany w czekoladownik stempelek😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie pyszniutkie babeczki🤩Pięknie wkomponowany w czekoladownik stempelek😀

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...