Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 19 stycznia 2023

"Link party" - styczeń

W grudniu w tzw. "międzyczasie" haftowałam sampler firmy SoDa pod tytułem "Sewing room". Nie pokazywałam postępów w pracy nad nim, bo był przeznaczony na prezent dla szyjącej koleżanki. Dzisiejsza jubilatka potwierdziła, że przesyłka do niej dotarła więc mogę Wam go pokazać 
kanwa Aida Zweigart 16 ct, kolor szary
mulina DMC wg klucza
zmieniłam angielskie napisy na polskie
Haft nie jest oprawiony - nowa właścicielka sama go sobie oprawi (jak dostanę zdjęcie to Wam pokażę efekt końcowy).
Do kompletu wyhaftowałam jeszcze taki monogram 
wzór Les Brodeuses Parisiennes  "Empire style" Alphabet
kanwa biała 16 ct, 
mulina DMC wg klucza
i umieściłam go na kartce z życzeniami 
Obydwa hafty zgłaszam do zabawy Reni, która w swoim blogu prowadzi jeszcze jedną zabawę - tutaj informacje klik

Choć w tym roku bardzo ograniczyłam udział w zabawach blogowych, to do tej postanowiłam się przyłączyć, bo reguł nie ma, a jakieś prace ciągle u mnie powstają.

I to już koniec zabaw na ten miesiąc, teraz mogę spokojnie poświęcić się swoim prywatnym haftom.

23 komentarze:

  1. Cudowny sampler a i kartka przepiekna, piekna rzecz dla krawcowej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu podziwiam Cię bo ja z zasady samplerów nie wyszywam, no chyba żeby było konkretne zamówienie. Twój wyszedł świetnie a i kartka niczego sobie. Mów co chcesz ale jednak haft czyni je wyjątkowymi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft. Karteczka super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka. Piękne haftu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka. Piękne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne hafty! Sampler jest w 100 % odpowiedni dla krawcowej 🙂 bardzo się cieszę że dołączyłaś do zabawy. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie poradziłaś sobie z wyzwaniem, ja ostatnio też patrzę w kierunku SODY, ma przepiękne te hafty, i efekt zawsze zaskoczy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne oba hafty. Pierwszy krawiecki i na kartce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny krawiecki sampler! Razem z kartką tworzą niezapomniany upominek.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napatrzeć się nie mogę! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten wzorek , sama z chęcią bym powiesiła takie coś w moim pokoju robótkowym. Chociaż dużo nie szyję , ale zestawy SODA są po prostu urocze i z same się wyszywają.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne oba hafty i ten duży i ten mały na kartce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały haft, cudny 🎁prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny sampler, podziwiam 🤩 Karteczki z haftem są zawsze urokliwe i taki inicjał jest szczególny. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój sampler bardzo mi się podoba, na pewno będzie piękna dekoracją. Haft z morganem na kartce wygląda idealnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wzory Sody za te szczególiki i moc kolorów. Przepiękna praca, szkoda,że tylko jedno zdjęcie wstawiłaś. Karteczka do kompletu też śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sampler i monogram powalają na kolana! Mistrzostwo!
    Pozdrawiam!
    Motylek 🦋

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...