Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 17 stycznia 2023

Rękodzieło i anagramy - styczeń

 U Reni w tym roku bawimy się rękodziełem i słówkami - tu zasady klik 

Na ten miesiąc Renia przygotowała takie wytyczne:
dla rękodzieła - gwiazdka, litery R i Z, kolor czarny
dla anagramów - rozsypanka literowa ZRNEAYTSCAZZANONI
U mnie powstały dwie karteczki:
gwiazdka
Z jak zima
trochę czarnego też jest :)

Rozsypanka literowa to tytuł "Narzeczona nazisty"
a teraz moje anagramy:
3 litery - ara, car, cer, cez, raz, San, era, eta, ona, sen, nos, Ina, ter
4 litery - asan, czyn, razy, Anat, arat, enat, czas, czar, czat, rant, rano, rana, rasa, rata, Sana, taca, Tana, tara, tran, sito, trzy, oczy, zona, ront, etan, Azor, azot, Oran, Styr, ster, Star, stan, sten, cent, cena, cios, tyrs, cera, Anna, Ares, inny, nora, oraz, ocet, oset, rota, tors, tory, zero, zraz, tren, 
5 liter - trans, rzecz, orant, ornat, esica, osina, Azory, oczar, szton, stora, zenza, zorza, zaraz, czort, czart, siano, trzos, ostry, aster, arena, czara, czary, cysta, cytra, narty, rynna, satyr, stary, szata, szory, tyran, taran,  tracz, siara, tiara, Astra, teina, seria, Cezar, oracz, Treny, czaty, teraz
6 liter - atanaz, szanta, stercz, centra, narzaz, reszta, czynsz, cetnar, czarny, czysta, satyra, szorty, taniec, zaraza, Tarzan, trencz, orient, ziarno, zacier, zaczyn, cesarz, cztery, renons, arszyn, areszt
7 liter - nazista, saracen, Atanazy, transza, tyranie, tyrania, 
8 liter - trzeszcz, naszycie, zaszycie
10 liter - narzeczony

I tyle na dziś :)

14 komentarzy:

  1. Piekna interpretacja, kartki są przesliczne a układanki wyrazowej gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. U Reni w anagramy się nie bawię ale Twoje kartki są super, bardzo mi się podobają. Gwiazdki też ostatnio wyszywałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, oczywiście ta haftowana bardziej mnie chwyta za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki! i imponująca ilość ułożonych słówek- widzę, ze mam identyczną technikę, też zapisuję w/g ilości liter:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale ciekawa interpretacja. Karteczki urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, piękne karteczki i podziwiam ile wyrazów udało Ci się ułożyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki! Ilość słów obłędna, aż się w oczach mieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki, ale świetna zabawa z tymi literami :) ciekawe czy można się jeszcze zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne karteczki. Podziwiam WAS za te anagramy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki wykonałaś i sporo wyrazów utworzyłaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki i imponująca ilość wyrazów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...