Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 12 stycznia 2023

Styczniowe biscornu

 Mariola w swojej zabawie 

na ten miesiąc zaproponowała nam zrobienie biscorniaczka zimowego.
Jak zima to musi być bałwanek, mróz i skrzący się w słońcu śnieg.
W sieci znalazłam odpowiedni wzorek i wyhaftowałam go 
Amnda Gregory "Snowman biscornu"
kanwa Aida Zweigart 14 ct , kolor 117 - biały ze srebrem
A tak wygląda już po zszyciu:
Wyszło dosyć duże, bo i wzorek duży i kanwa 14ct, ale zależało mi, żeby wykorzystać kanwę z lureksem, który błyszczy trochę jak skrzący śnieg.
I wszystkie biscorniaczki razem 

11 komentarzy:

  1. Śliczne to zimowe biscornu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe że prawie Wszystkim, zima kojarzy się z bałwankami. Ale co to dużo gadać lubię wyszywać na 14ct praktycznie tylko na niej wyszywam czasem na 16ct. Fajnie wyszedł Twój kolejny biskorniaczek. Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny! Te bałwanki takie sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu Twoje bałwanki na biscornu są uroczo uśmiechnięte i całość na tej połyskującej kanwie wyszła super. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający jest! bałwanki sprawiają że i ja sie uśmiecham ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny, bałwanki typowo zimowe, chociaż śniegu za oknem brak ;) cały komplet wygląda super, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bałwanki. Dla mnie zszycie igielnika to jakaś magia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnymi ☺️. Też myślałam nad tym wzorem, ale właśnie za duży by mi wyszedł. Notatki wyszedł mi ogromny 😉. Pozdrawiam i trzymam kciuki za kolejne ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny igielnik :)
    Połyskująca kanwa dodaje zimowego uroku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną kanwę dałaś do tego biscorniaczka, a i sam wzór bardzo radosny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...