Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 8 stycznia 2023

Nowy Rok - nowy start - "Kocham haft" - odsłona 1

 Na Facebook-owej grupie "Samplerownia" Anna Wojcicka podzieliła się zaprojektowanym przez siebie samplerkiem pt. "Kocham haft" - jak mogłabym go nie wyhaftować? 
Zaczęłam w sylwestrową noc i tak to wygląda na dziś 
kanwa Rustico Aida Zweigart 16 ct 
kolor 54 - naturalny
mulina Ariadna 1554 i 1557
Wybrałam takie kolory muliny, bo będzie mi pasował do wyszytego dawno temu - "Drzewa życia" - kto jeszcze pamięta ten SAL? - tu klik o nim pisałam i wreszcie doczeka się oprawy.

8 komentarzy:

  1. Piękny będzie. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania kilka fajnych samplerów stworzyła :-) może i mnie uda się go wcisnąć w mój plan hafciarski :-)
    Śliczne kolory ma ten Twój i idealne będzie pasował do "Drzewa życia"
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest pieknie, pracowity Sylwester był.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Elu, zapowiada się cudny haft. Pracowity Sylwester miałaś ale chyba warto było. Powodzenia z tym haftem ukończysz go chyba szybciutko !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz już wiem skąd masz wzór..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...