Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 22 października 2015

Bałwanek nr 6 i choineczka

Skończyłam wyszywać szóstego - obowiązkowego -  bałwanka w SAL-u u Aleny
Siódmego organizatorka obiecała jako bonus dla tych, które wyszyją sześć, a w międzyczasie znalazł się jeszcze ósmy (mam nadzieję, że również będzie w bonusie).
Tak prezentuje się

W oczekiwaniu na wzór kolejnego bałwanka zaczęłam przygotowania do SAL-u "Choineczka 2015", na który zapisałam się u Iwony
Schematy wydrukowane, kanwa przycięta, nitki wybrane
to zabieram się do pracy.
A tak ma wyglądać efekt końcowy

zdjęcie z tego bloga

14 komentarzy:

  1. Bałwanek super :) Czekam na zdjęcie choinki przyozdobionej tymi bałwankami.
    Choinka zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawa przestrzenna choinka. Sekstet bałwankowy jest cudowny. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanek świetny a choineczka zapowiada się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby :) dodadzą klimatu w Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa praca się 'szykuje' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie będzie wyglądać ta choineczka, super :) No i bałwanek kolejny uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny bałwanek :)
    Choineczka zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, tak patrzę na wszystkie prace i muszę w weekend pokazać swoje bo jakoś zaniedbałam ostatnio bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejny wspaniały bałwanek! watro było się za nie zabrać. Za choinkę też, bo będzie zachwycająca.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, miało być: warto...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bałwanek jest cudowny. I z niecierpliwością czekam na tą choineczkę, bo wygląda obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te Twoje wyszywane bałwanki :-) Czekam z niecierpliwością na kolejne prace xxx. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zabrać się za swoje bałwanki. Choinka bardzo ciekawa - też dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...