Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 15 października 2015

Wymianka urodzinowa

W wymiance urodzinowej zorganizowanej przez Ewę  wczoraj swoje święto miała Dorota Wiem, że przesyłka do niej dotarła więc mogę Wam pokazać co dla niej przygotowałam:
karteczka z życzeniami
zakładka do książki
wzór Else Plantiga znaleziony w sieci
i coś słodkiego
Mam nadzieję, że prezencik spodobał się adresatce.
Powoli dobiega końca nasza zabawa - zostały jeszcze dwie paczuszki do wysłania, a potem ja będę odbierać prezenty - hurra!!!

15 komentarzy:

  1. śliczny prezencik przygotowałaś :) Na pewno solenizantka będzie zachwycona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. haha u mnie jest odwrotnie, teraz ja będę zbierać prezenty i później jeszcze dwie paczuszki do wysłania :) Bardzo ładnie Twoje prace podziwiam je nie od dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna Elu, że przygotowany przez Ciebie prezent spodobał się obdarowanej

    OdpowiedzUsuń
  4. He he jaka zadowolona, że sama nie długo będzie odbierać :)
    Prezenciki świetne Eluniu przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty są wyjątkowo urocze, więc na pewno się spodobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój prezencik dla Dorotki, uroczy. Sama solenizantka na pewno niedługo pochwali się wszystkim.
    Do Ciebie również niedługo spłyną prezenty, musisz uzbroić się w cierpliwość.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Już sobie wyobrażam kolejne posty o prezentach dla ciebie...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. krzyżyki to ja podziwiam bo sama ich raczej nigdy nie tknę, więc każdy skrawek takiego ręko-dzieła mnie zachwyca:-)
    Ale haft matematyczny - to chyba tylko za karę by mógł mnie ktokolwiek zmusić.
    :-)
    Tym bardziej dziękuję :-)))


    Sama zobaczysz jak fajnie sie rozpakowywuje tyle paczuszek ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów "nigdy".
      I dotyczy to zarówno xxx jak i haftu matematycznego. W matematycznym najgorsze jest dziurkowanie, wyszywa się fajnie.

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...