Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 17 października 2015

SAL dla moli książkowych - odsłona 2

W tym miesiącu książką zaproponowaną przez Iwę były "Muminki" Tove Janssona.
Książki nie czytałam, trochę oglądałam razem z dziećmi w telewizji, ale ani mnie ani dzieci specjalnie nie zachwyciły - może muszę dojrzeć do tej książki.
Ale skoro zdecydowałam się na udział w zabawie to zadanie trzeba było wykonać.
I tak powstała zakładka z Małą Mi
wzór znaleziony na Pintereście, jego autorką jest Antonina Taskaev
zdjęcie fatalne, ale jak jest za oknem każdy widzi :(
Ciekawa jestem jaki temat organizatorka wymyśli na następny miesiąc.

Witam serdecznie nową obserwatorkę - Dorotę (co ma kota) :))

11 komentarzy:

  1. Film jest denny! Książka za to pełna jest wspaniałych filozofiznych przemysleń - i jest jak najbardziej dla dorosłych, a może - inaczej - odpowiednio dojrzałych ludzi. Posiada niesamowicie głęboki sens, który zrozumieć można dopiero, gdy ma się wiele życiowych doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kusisz tymi krzyżykami :) Od jakiegoś czasu w mojej głowie gości pomysł, by wrócić do krzyzyków. Sympatyczna ta Mała Mi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi króluje na muminkowych zakładkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszyscy uwielbiają tę małą złośnicę. Super zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zakładka, bardzo lubię Małą Mi, akurat właśnie bajka Muminki to bajka mojego dzieciństwa, przepadałam za nią .

    OdpowiedzUsuń
  6. Muminki - uwielbiałam, aczkolwiek książki nie przeczytałam :P Ale Mała Mi to moja mistrzyni :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna zakładeczka z Małą Mi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę polecam. Zakładka piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...