Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 30 października 2015

SAL-owo krzyżykowo - hurtem

Taką piękną mamy jesień tego roku, a mnie dopadło jakieś przeziębienie :((
Nie mam siły nawet pisać, a terminy gonią więc wstawiam prace hurtem.
Jesienna awantura - etap 4
mnie to wygląda na zająca, który położył uszy po sobie, ale dziewczyny twierdzą, że to jeżyk  - może będzie jeżyk jak mu się dohaftuje igły :)
Bałwanek nr 7
został mi do skończenia ostatni - ósmy, a w międzyczasie już wyszyte podklejam filcem - wkrótce pokażę całą gromadkę.
SAL "Haftujemy w ciemno" - odsłona 2
I to by było tyle na dziś - idę się położyć.

11 komentarzy:

  1. Super hurtowa robota :) A te bałwanki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hurtowa robota :) A te bałwanki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowicie u ciebie - bałwanki niezmiennie mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace :) piękne :) życzę zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne postępy w pracach.
    Ja też przeziębiona od dwóch tygodni - całą energię kumuluję na pracę, a później brakuje mi jej na wyszywanie wieczorami :( Dobrze, że wszystkie notki na blogu mam zawsze zaplaowane na dwa tygodnie do przodu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda!!! Bałwanek to mój numer jeden. Jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne hafciki -zwłaszcza bałwanek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ z Ciebie pracuś Elu :-) Bałwanek jest uroczy. Ciekawa jestem dalszego ciągu pokazanych haftów. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i jeżyk :) Ale za to grzybek jest więc choć jedno zgadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też ta plamka wygląda na jakiegoś jeżyka :).

    Bałwanki z tej serii są bardzo fajniutkie :).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...