Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 26 października 2015

Bajkowa wymiana karteczkowa - Shrek

Jak w tytule - tym razem na karteczki wskoczył zielony ogr i jego przyjaciele.
Ja wybrałam Kota w butach
i powędrował on do Mlenki - niestety nie wiem czy dotarł do miejsca przeznaczenia.
A dla mnie  karteczkę zrobiła Agata Fleszar - bardzo dziękuję :))
Na blogu Czarnej Damy klik możecie zobaczyć pozostałe prace uczestniczek zabawy i można głosować na 3 najładniejsze - głosować może każdy kto tylko ma ochotę :)

Tak przy okazji mam takie spostrzeżenie: szkoda, że biorąc udział w jakiejkolwiek wymiance mało kto pomyśli o tym, żeby dać znać nadawcy, że przesyłka dotarła. Jeśli jest to przesyłka polecona to mogę sobie sprawdzić w systemie PP, ale w przypadku zwykłej nie ma takiej możliwości. A znowu trudno wszystko wysyłać poleconym - koszty :(
Ja swoją kartkę wysłałam 14 października i nie wiem czy dotarła, czy mam robić kolejną.
A przecież tak niewiele trzeba - praktycznie każda z nas ma na swoim blogu namiary na siebie więc napisanie maila lub nawet komentarza pod postem nie zajmuje wiele czasu.

9 komentarzy:

  1. Fajny kociak.
    Ja też lubię jak dostanę cynka, że karteczka dotarła. Przynajmniej tak spokojnie sie żyje potem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu Twoja karteczka jest urocza.
    Racje masz, że każdy powinien dać znać czy doszło do Niego, nic mi Mlenka na razie nie pisała więc podejrzewam że ją ma. Sama też nie wiem czy moja zakładka z wymianki doszła do adresatki, bo też wysyłam zwykłym listem przez wzgląd na koszty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki :)
    Masz rację z powiadomieniem o przesyłce. Przykro się robi na myśl, że mogła nie dotrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. I dlatego nie biorę udziału w wymianach ;)
    A karteczki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny hafcik :-) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...