Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 3 października 2015

Pan Gąbka czyli Spongebob kanciastoporty

W bajkowej wymianie kartkowej u Czarnej Damy tematem na wrzesień był Pan Gąbka.
Moja karteczka poleciała do Małgoś 13
 wzór znaleziony w sieci
a ja nadal czekam na karteczkę od Milki Chmiel - mam nadzieję, że nigdzie nie zginęła.
Edit 9 października
niestety karteczka od Milki gdzieś przepadła, ale po przeczytaniu tego posta jej autorka skontaktowała się ze mną, a po odczekaniu jeszcze kilku dni zrobiła dla mnie drugą karteczkę. I właśnie dziś Pan Gąbka dotarł szczęśliwie do mnie - zobaczcie jaki jest śliczny
nie dość, że pergamano, które nieustannie podziwiam u innych to jeszcze w kolorze :)
Milena serdecznie dziękuję, że poświęciłaś swój czas, aby ponownie zrobić dla mnie tę karteczkę :))

16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny hafcik zdobi pikną karteczkę Elu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ten twój haftowany pan gąbka. Eluniu jak do 10-go kartka do Ciebie nie dojdzie, to daj mi proszę znac...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gość i fajna karteczka. Dziękuję za odpowiedź w sprawie bałwanka :-) Tak myślałam , że filc powinien być OK
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zabawna kartka:) Ślicznie wyhaftowany Pan Gąbka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu nie wiem dlaczego karteczka jeszcze do Ciebie nie dotarła. Wysłałam ją ponad tydzień temu. Jak Ci nie dojdzie w najblizszych dniach to daj mi znać, a cos na to zaradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa ta wymianka...............piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu dziękuję bardzo za cudną karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że dzieci mojej siostry tu nie zaglądają, bo od razu by było: "Ciocia, a zrobisz mi takiego?" Do twarzy mu w krzyżykach.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...