Znajdziesz mnie tutaj

środa, 21 października 2015

Jesienna awantura - etap 1

Spodobało mi się haftowanie "w ciemno" i dlatego zapisałam się na podobną zabawę u Ирины 
Też nie wiem co haftujemy tylko, że w tym wypadku organizatorka pokazuje kolejne etapy haftowane jednym kolorem - etapów będzie siedem czyli tyle ile kolorów. Hafcik jest malutki 40 x 43 krzyżyki. Ponieważ dobór materiału do haftu i odcienie kolorów organizatorka pozostawiła nam, zdecydowałam, że wykorzystam troszkę moich zapasów muliny bez numerów i kawałek białej kanwy 16 ct.
Tak wyglądały moje przygotowania
w tym przypadku kanwę sobie pokratkowałam, żeby dobrze trafić z krzyżykami.
A tak wyglądają pierwsze krzyżyki  - etap 1
Kolejny etap będzie zielony. 

22 komentarze:

  1. Interesujące! Będę sprawdzać, co tam się wyłania.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo coś nowego. Znaczy zasady podobne a jednak inne. Ja bym nie mogła, bo ja umiem często się mylić i nie umiem tak po całym obrazu się przerzucać. U mnie leci ciągiem od lewej do prawej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego, żeby się nie pomylić pokratkowałam sobie kanwę.

      Usuń
  3. dla mnie odkrywczy jest sposób kratkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zabawa:) Będę podglądać Twoje postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sposób na zabawę, ciekawe co z tego wyjdzie, już nie mogę sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Iryna ma dobry pomysł na świetną zabawę z miłośnikami haftu krzyżykowego. Też bym się wciągnęła gdyby nie nawał mojej robotki.
    pozdrawiam i życzę miłej zabawy i pięknego satysfakcjonującego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jestem ciekawa kolejnej odsłony. Jeszcze nie spotkałam się z takimi zasadami haftowania w ciemno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo często na rosyjskojęzycznych stronach widziałam tego typu zabawy, ale zawsze trafiałam na nie już podczas trwania.

      Usuń
  8. Fajnie wychodzi chyba sama sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem ciekawa co z tego wyjdzie :) Zabawa ze wspólnym krzyżykowaniem jest fajna o ile właśnie masz materiały do tej zabawy...ja cały czas się czaje na XXX :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ci poszło! Masz już pomysł na to co haftujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem, może po zielonym coś się rozjaśni :)

      Usuń
  11. Hmm..ciekawe co to będzie...na pewno będę śledzić twoje poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Привет, первый раз увидела такую интересную разметку для вышивки. Очень интересно

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...