Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 9 października 2015

Haftujemy w ciemno - odsłona 1

 Jak już wcześniej wspominałam zapisałam się u raeszki na wspólne haftowanie w ciemno obrazka o tematyce bożonarodzeniowej - zabawa polega na tym, że tylko organizatorka wie co haftujemy.
Jutro termin linkowania pierwszej części wyhaftowanego wzoru więc mogę Wam pokazać co widać u mnie
nadal nie wiem co haftuję - wygląda mi to jak karmnik. Może po drugiej odsłonie wzoru coś się rozjaśni.

Witam serdecznie nową obserwatorkę Patrycję Ż.  - rozgość się i miło mi będzie jeśli zostaniesz na dłużej.

16 komentarzy:

  1. Ciekawe takie haftowanie :) Na końcu ukaże się Mikołaj zombi hi hi ;)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ładnie, coś mi się zdaje że tam będzie jakaś postać, może dziewczynka przy karmniku, albo przy żłóbku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie zapowiada się obrazek. Ja też myślę, że to będzie zimowy karmnik z ptaszkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście Elu , że opublikowałaś dziś tego posta , bo bym się zagapiła :-)
    Niby mam to samo ale jednak inne !! Tez jestem ciekawa co wyjdzie z tego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten wzór na Pintereście - fajny, ale nie aż tak, abym go miała wyszywać, więc nie żałuję, że się nie zapisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziergaj xxx dziergaj, wzorej jest fantastyczny, ja tez wiem co to za hafcik z elfiko-aniolkiem- jak dla mnie bedzie idealnym hafcikiem na drzwi, poniewaz nie jestem w zabawie, ale wzorek czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że hafcik wzbudza tyle emocji :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi chodzi po głowie...ciekawe czy trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na 100 % wiem co to za wzór :) Będzie idealny na święta :D

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa całości.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...